wtorek, 4 czerwca 2013

Nekromantik


Reżyseria: Jörg Buttgereit; Kraj: RFN; Rok: 1987
Film opowiada o człowieku mającemu słabość do trupów. Tak, dokładnie taką słabość jaką sobie  właśnie wyobraziłeś/aś.

Z jednej strony uderza ogromna dawka groteski, z drugiej strony mnóstwo tam przeróżnej symboliki, nadającej filmowi troszkę powagi i daje do myślenia. Ogólnie rzecz biorąc jest to jeden z najdziwniejszych filmów jakie wiedziałem.
Ocena:
 6,0
Groza:  
Klimat:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Wizualia:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Fabuła:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Aktorstwo:  ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Ogólny fun:  ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Cytat filmu: 
"Jeszcze nigdy nie miałam takiej okropnej świni między nogami."
Polski tytuł:
--brak--
Pierwsza kwarta grozy:
Na cholerę okulary przeciwsłoneczne do wanny?
Połowa grozy: 
Chyba nie zamierza... zamierza.
Czy czwarte grozy: 
Wóda i tabsy to nie jest zbyt dobre połączenie.
Tyyyle grozy: 
Nie no, ja nie wierzę w to co właśnie zobaczyłem. @_@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Następny wpis Poprzedni wpis
Weź mi co wylosuj