niedziela, 17 lutego 2013

Demons of the Mind


Reżyseria: Peter Sykes; Kraj: W. Brytania; Rok: 1972
Koleś próbuje wyleczyć swoje dzieci z... kazirodczej miłości. Zatrudnia w tym celu jakiegoś łapiducha, ale nawet on nie jest w stanie nic zdziałać. Ojciec bierze sprawy w swoje ręce.

Początkowo byłem przekonany, że nie obejrzę tego do końca. Tak wiało nudą. Jednak druga połowa filmu postawiła mnie na nogi. Fabuła okazała się dość złożona, było napięcie i klimacik.
Ocena:
 6,2
Groza:  
Klimat:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Wizualia:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Fabuła:   ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Aktorstwo:  ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Cytat filmu: 
"Świat będzie lepszym miejscem beze mnie... no i nikt się nie dowie, że zginąłeś."
Polski tytuł:
Demony Wyobraźni
Pierwsza kwarta grozy:
Haha, co koleś ma legginsy. :D
Oceń "Demony WyobraĽni"! Groza czy Zgroza?

Groza
Zgroza
Połowa grozy: 
Od pięciu minut oglądam oko.
Czy czwarte grozy: 
Przedziwny film.
Tyyyle grozy: 
O, płonącego krzyża się tu nie spodziewałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Następny wpis Poprzedni wpis
Weź mi co wylosuj