sobota, 2 lutego 2013

Guinea Pig: Devil's Experiment


Reżyseria: Hideshi Hino; Kraj: Japonia; Rok: 1985
Nie mam zielonego pojęcia dlaczego ten film istnieje. Nie opowiada on o niczym. Sadzają babę na krześle i leją po mordzie. Później stosują coraz wymyślniejsze tortury. Tak, to wszystko.
 
Nie ulega wątpliwości, że Guinea Pig to klasyk wśród chorych filmów.  Pokazuje on, że Japonia zawsze była krajem dziwnych umysłów. Krajem, gdzie wyrażenie "rzucać mięsem" jest brane dosłownie.
Ocena:
 1,6
Groza:  
Klimat:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Wizualia:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Fabuła:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Aktorstwo:  ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Cytat filmu: 
"Nie mam pojęcia czy jesteś żywa lub martwa. No powiedz coś, Yegg."
Polski tytuł:
Królik Doświadczalny: Diabelski Eksperyment
Pierwsza kwarta grozy:
O, zaczęło się dość szybko. Skąd wzięła się ta baba?

Oceń ten film! Groza czy Zgroza?

Groza
Zgroza
Połowa grozy: 
Co ja oglądam?
Czy czwarte grozy: 
Bardziej krzyczy na widok mięsa, niż gdy ją kopali po twarzy.
Tyyyle grozy: 
Przebicie oka było mocne. Nadal nie wiem co obejrzałem.

3 komentarze:

  1. Cóż za świetny layout w tym pięknym poście! Chyba musiały nad nim pracować najlepsze głowy w biznesie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, to prawda, wygląd imponujący. A co do Guinea Pig... to chyba tyle, ile ujrzałem na youtube mi wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie tam nie ma nic więcej ciekawego. W kółko to samo. ;)

      Usuń

Następny wpis Poprzedni wpis
Weź mi co wylosuj