poniedziałek, 4 lutego 2013

Låt Den Rätte Komma In


Reżyseria: Tomas Alfredson; Kraj: Szwecja; Rok: 2008; aka Let The Right One In
Pół horror, pół dramat. W małym miasteczku mieszka dziecko-wampir. Po pewnym czasie owe stworzenie zaprzyjaźnia się z chłopcem z sąsiedztwa.

Akcja filmu rozgrywa się bardzo spokojnie, jak w zwykłym filmie obyczajowym. Subtelną różnicą gatunkową jest tutaj ilość krwi. Przyjemne kino.
Ocena:
 8,8
Groza:  
Klimat:   ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Wizualia:   ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Fabuła:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Aktorstwo:  ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Cytat filmu: 
"Kwicz! Kwicz jak świnia!"
Polski tytuł:
Pozwól Mi Wejść
Pierwsza kwarta grozy:
Smutno. :(
Oceń "Pozwól Mi Wejść"! Groza czy Zgroza?

Groza
Zgroza
Połowa grozy: 
Jaki ten film ładny. :)
Czy czwarte grozy: 
Robi się nieprzyjemnie. :>
Tyyyle grozy: 
Fajne zakończenie. :)

3 komentarze:

  1. Oglądałem stosunkowo niedawno. Bardzo zainteresował mnie ten duszny, powolny klimat. Na ekranie nie działo się wiele, a mimo to widz siedzi w niemal ciągłym napięciu. Owszem, były też przestoje, ale mimo wszystko to dobry film.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten chłopczyk jakoś mnie denerwował. A to co mi się podobało w tym filmie to wprowadzenie fajnego elementu do mitologii wampirycznej - wampir nie może wejść niezaproszony. Świeże i interesujące podejście do wampirów które, moim zdaniem przynajmniej, powinni wykorzystać też w innych filmach.

    OdpowiedzUsuń

Następny wpis Poprzedni wpis
Weź mi co wylosuj