niedziela, 10 lutego 2013

Stacy


Reżyseria: Naoyuki Tomomatsu; Kraj: Japonia; Rok: 2001
Wszystkie dziewczęta w wieku nastoletnim dopada choroba, która zamienia je w coś pokroju zombie. Zaczynają żreć ludzi i śmiesznie chodzić.

Film ten jest poryty jak wszystko co japońskie. Są momenty, w których łapałem się za głowę, gdyż w jednym pomieszczeniu były zombie, wojsko, które płacze, 16-letnie dziewczynki-ninja i szalony naukowiec. Początkowo wydawało mi się, że to będzie największe gówno jakie obejrzałem.
Jednak im dalej, tym bardziej wciąga. Ba, jest nawet wzruszający wątek miłosny!
Wielki plus za ścieżkę dźwiękową. 
Ocena:
 6,6
Groza:  
Klimat:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Wizualia:   ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Fabuła:   ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Aktorstwo:  ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Cytat filmu: 
"Shibu-san, porąb mnie na kawałki tak, jak tamte dziewczęta, ok?"
Polski tytuł:
Atak uczennic-zombie
Pierwsza kwarta grozy:
O, już wiem, że to będzie gówno. :D
Oceń "Atak Uczennic-Zombie"! Groza czy Zgroza?

Groza
Zgroza
Połowa grozy: 
To jest tak głupie, że aż przykuwa do ekranu. :D
Czy czwarte grozy: 
Haha, ten film mi się nie mieści w głowie. :D GENIUSZ w kategorii WTF. :D
Tyyyle grozy: 
Zwracam honor. Ten film to wcale nie jest takie gówno. Jest bardzo dobry w swojej dziwnej kategorii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Następny wpis Poprzedni wpis
Weź mi co wylosuj