środa, 27 lutego 2013

Silent Hill: Revelation (3D)


Reżyseria: Michael J. Bassett; Kraj: Francja, Kanada, USA; Rok: 2012
Druga część filmu grozy zrobionego na podstawie sławnej gry komputerowej. Główna bohaterka powraca do miasteczka spowitego mgłą... w tym cholernym 3D.

Oj wielkie nadzieje wiązałem z tym filmem. Wszystkie co do jednej iskierki legły w gruzach. Po przeciętnej pierwszej części filmu, wypuścili chłam nad chłamy.
Początkowo cieszył oko, bo główną bohaterkę nawet ubrali w ciuszki z gry (no i ładna jest ogólnie), ale później film staje się nudny i wtórny. Jakby był robiony "na odczep się". Jestem zniesmaczony, że taką żyłę klimatu jaką z pewnością jest świat Silent Hill ktoś tak koncertowo spieprzył.
Ocena:
 2,8
Groza:  
Klimat:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Wizualia:   ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Fabuła:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Aktorstwo:  ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Cytat filmu: 
brak
Polski tytuł:
Silent Hill: Apokalipsa 3D
Pierwsza kwarta grozy:
Ogień wcale nie wygląda sztucznie...
Oceń "Silent Hill: Apokalipsa"! Groza czy Zgroza?

Groza
Zgroza
Połowa grozy: 
Czy Jon Snow nie powinien być teraz na Murze?
Czy czwarte grozy: 
OK, motyw z pielęgniarkami jest zarąbisty.
Tyyyle grozy: 
Dziwne... Sean Bean dotrwał do końca filmu. o_O

1 komentarz:

  1. Nie jestem zwolennikiem przenoszenia gier na ekran. Zwyczajnie pewnych rzeczy nie da się zrobić i koniec. Ale pierwszy film wyszedł naprawdę dobrze, to w ogóle jeden z moich ulubionych horrorów, choć nie ze względu na strach jaki wywołuje (nie ma co przesadzać), ale ze względu na klimat, który w moim odczuciu został bardzo dobrze przeniesiony z gry. Owszem, film nie jest w stanie wywołać w widzu takich samych nieprzyjemnych uczuć, jakie wywoływała gra, ale coś tam twórcom osiągnąć się jednak udało. Dlatego z wielkim utęsknieniem czekałem na drugą część i śledziłem wszystkie newsy. A teraz sobie myślę, jak można było najbardziej klimatyczną grę wszech czasów sprowadzić do poziomu takiego gniota, dla nastolatków. To jeden z najgorszych filmów zeszłego roku, jakie oglądałem. I tylko szkoda, że to film, który ma w tytule Silent Hill.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Następny wpis Poprzedni wpis
Weź mi co wylosuj