sobota, 9 marca 2013

Mama


Reżyseria: Andres Muschietti; Kraj: Hiszpania, Kanada; Rok: 2013
Tata zostawia dwie córki w leśnej chatce na kilka lat (normalka). Po poszukiwaniach wszczętych przez jego brata, dziewczynki odnajdują się. Poza tym, że deczko zdziczały, mają nową mamę, której... nie widać. Wyimaginowana mama? Niestety nie.

Przyznam, że w filmie najbardziej zaintrygował mnie tytuł, gdyż swoją prostotą/minimalizmem leje prosto w twarz. Lubię tego typu tytuły.

Wiązałem z filmem spore nadzieje i w dużej mierze sprostał on moim oczekiwaniom. Jest wciągająca fabuła (mimo, że zdaje się być banalną), jest mrok, w kilku momentach idzie się nawet przestraszyć. Końcówka trochę zbyt familijna, ale nie można mieć wszystkiego.
Ocena:
 8,8
Groza:  
Klimat:   ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Wizualia:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Fabuła:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Aktorstwo:  ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Ogólny fun:  ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Cytat filmu: 
"-Dobranoc
-NIEEE!"
Polski tytuł:
--brak--
Pierwsza kwarta grozy:
Nie przerywa się próby zespołu! NIGDY!
Oceń "Mamę"! Groza czy Zgroza?

Groza
Zgroza
Połowa grozy: 
No no, całkiem fajnie się to kręci.
Czy czwarte grozy: 
Odgłosy wydawane przez tytułową postać są STRASZNE.
Tyyyle grozy: 
Wiła wianki i rzuciła się do falującej wody, wiła wianki i rzuciła się do woooody. :)

1 komentarz:

  1. Bardzo wysoka ocena. A mnie z kolei ten film bardo się nie podobał. Sztywne akorstwo (a przecież bardzo utalentowani aktorzy), blade, jednowymiarowe postacie, wreszcie schematy. Nie kupiłem tego. Choć wystraszyć potrafiło.

    OdpowiedzUsuń

Następny wpis Poprzedni wpis
Weź mi co wylosuj