poniedziałek, 18 marca 2013

Ghost


Reżyseria: Puja Bedi; Kraj: Indie; Rok: 2012
Wygląda mi to na horror w stylu Bollywood. Ogólnie chodzi tam o to, że koleś ma amnezję, jego dziewczyna została ukrzyżowana i później straszy w szpitalu. Następnie wszyscy bohaterowie zaczynają tańczyć. Na końcu przychodzi Jezus i wszystko naprawia.

Mam tak wiele pytań...
Ocena:
 5,8
Groza:  
Klimat:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Wizualia:   ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Fabuła:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Aktorstwo:  ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Ogólny fun:  ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Cytat filmu: 
"Zapomnę cię... gdy zapomnę siebie..." - WTF?!
Polski tytuł:
-brak-
Pierwsza kwarta grozy:
Hindusi! Rany, oby nie zaczęli tań... Nieważne...
Oceń "Ghost"! Groza czy Zgroza?

Groza
Zgroza
Połowa grozy: 
Co ja oglądam?
Czy czwarte grozy: 
o_O
Tyyyle grozy: 
Ten film jest niewytłumaczalny.

4 komentarze:

  1. Chyba najlepszy CTS do tej pory :D To zrezygnowanie w pierwszym 'zegarku' - priceless.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zapomnę cię... gdy zapomnę siebie..." ooo, powiało Coelho :> Ale plakat jaki fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł wcześniej mi nieznany. Plakat wygląda świetnie. Ale to, co o nim piszesz, raczej mnie odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej te bollywoodzkie piosenki w ucho wpadają. ;)

      Usuń

Następny wpis Poprzedni wpis
Weź mi co wylosuj