poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Attack of The Killer Tomatoes


Reżyseria: John De Bello; Kraj: USA; Rok: 1978
Tytuł zdradza fabułę. Rozpoczynasz oglądanie filmu, a tu pomidory atakują.

Nie byłem pewien czy dobrze robię, że zapostuję tu ten film. W końcu to jest bardziej komedia niż horror. Jednak przypomniałem sobie, że wstawiałem tu takie kwiatki jak choćby "Bad Taste"
, więc jestem usprawiedliwiony. :)

Sam film jest po prostu boski.  Oczywiście jako komedia, bo w kategorii kina grozy dostaje niską ocenę. Dawno się tak nie uśmiałem. :)
Ocena:
 3,2
Groza:  
Klimat:   ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Wizualia:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Fabuła:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Aktorstwo:  ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Ogólny fun:  ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Cytat filmu: 
"Co!? Przecież do miasta zbliżają się pomidory! Będzie wiele ofiar!"
Polski tytuł:
Atak morderczych pomidorów
Pierwsza kwarta grozy:
Pomidor.
Oceń "Atak Morderczych Pomidorów"! Groza czy Zgroza?

Groza
Zgroza
Połowa grozy: 
Pomidor!
Czy czwarte grozy: 
Pomidor?
Tyyyle grozy: 
Pomidor.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Następny wpis Poprzedni wpis
Weź mi co wylosuj