poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Dark Feed


Reżyseria: Michael Rasmussen, Shawn Rasmussen; Kraj: USA; Rok: 2013
Jeden ze standardów. Ekipa filmowa kręci jakieś kiepskie coś w szpitalu psychiatrycznym i im się w dupach przewraca.

Nie nazwał bym tego filmu przeciętnym, ani ponadprzeciętnym. Kiepski jest. Do połowy filmu nic się zbytnio nie dzieje. Może próbowali stworzyć klimat i trzymać w napięciu, ale na próbach się skończyło. Dopiero końcówka dodaje parę sekund wrażeń, ale to i tak mnie nie zadowala.  Do tego aktorstwo na poziomie ziemniaka.

Nie mogę jednak powiedzieć, że jestem zawiedziony... niczego szczególnego bowiem nie oczekiwałem.
Ocena:
 1,5
Groza:  
Klimat:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Wizualia:   ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Fabuła:   ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Aktorstwo:  ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Ogólny fun:  ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Cytat filmu: 
-brak-
Polski tytuł:
-brak-
Pierwsza kwarta grozy:
Jeśli każda ekipa filmowa składa się z wrogich sobie osób, to nigdy nie zrobię filmu.

Oceń "Dark Feed"! Groza czy Zgroza?

Groza
Zgroza
Połowa grozy: 
Póki co jest naprawdę kiepsko.
Czy czwarte grozy: 
Nudaaa... ale spoko, że nagrali srającego psa.
Tyyyle grozy: 
Końcówka trochę lepsza, ale nie naprawia całego filmu.

2 komentarze:

  1. A znasz jakiś godny uwagi horror rozgrywający się w szpitalu psychiatrycznym? Nabrałem ochoty na takowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nowszych bardzo dobre wspomnienia mam po Grave Encounters. :)
      Pierwszym filmem tego typu jaki w życiu obejrzałem był "The House On The Haunted Hill" z 1999 roku (remake świetnego horroru z 1959 r.). To była jeszcze podstawówka chyba i film mnie wtedy zmiażdżył. :)
      Niebawem szykuję powrót do tego horroru. Sam jestem ciekawy czy dalej robi takie wrażenie. ;)

      Usuń

Następny wpis Poprzedni wpis
Weź mi co wylosuj